I. Użyte w regulaminie pojęcia oznaczają:

  1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu;
  2. Konsument – zgodnie z art. 22(1) Kodeksu Cywilnego oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  3. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
  4. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego Beauty Strefa;
  5. Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem beautystrefa.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia;
  6. Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym;
  7. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy beautystrefa.pl a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu;
  8. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827);
  9. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
  10. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
  11. Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
  12. Konto Klienta – przestrzeń udostępniana Klientowi w ramach Serwisu zgodnie z Umową o Świadczenie Usług drogą elektroniczną, pozwalająca na korzystanie przez Klienta z dodatkowych funkcjonalności/usług. Klient uzyskuje dostęp do Konta Klienta za pomocą Loginu i Hasła. Klient loguje się na swoje Konto po dokonaniu rejestracji na stronie internetowej Serwisu;

II. Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy Beauty Strefa działający pod adresem beautystrefa.pl, prowadzony jest przez przedsiębiorcę Dariusz Popiel Kanpo ul. Landaua 34, 30-698 Kraków, NIP 6311692210, REGON 121554153.
  2. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem beautystrefa.pl. Regulamin jest udostępniony nieodpłatnie na stronie internetowej www.beautystrefa.pl w formie umożliwiającej jego pozyskanie, odtwarzanie, utrwalanie i wydrukowanie. Każdy może zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu.
  3. Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem Internetu, w formie umowy zawieranej na odległość pomiędzy osobą zamawiającą (Kupującym), a sklepem (Sprzedającym). Zamówienia składać można w naszym sklepie przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Zamówienia są realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku. Sklep prowadzi wyłącznie sprzedaż wysyłkową, nie ma możliwości odbioru osobistego. Cena podawana przy towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Kupującego zamówienia.
  1. Płatności za zakupione towary można dokonywać:
      • Przelewem tradycyjnym na nr konta bankowego: mBank 65 1140 2004 0000 3602 7951 5554
        Dariusz Popiel Kanpo, ul. Landaua 34, 30-698 Kraków.
      • Za pomocą szybkich płatności internetowych PayPal
      • Za pomocą szybkich płatności internetowych BLIK
      • Za pomocą karty płatniczej. Dostępne formy płatności:

    Karty płatnicze:
    * Visa
    * Visa Electron
    * Mastercard
    * MasterCard Electronic
    * Maestro

  1. Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
    • Zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach sklepu internetowego;
    • Warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach sklepu internetowego;
    • Zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach Sklepu Internetowego.
    1. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sprzedawca:
    • Komputer lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do sieci Internet;
    • Przeglądarka internetowa (Internet Explorer 8.0 lub nowszy, Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome, Apple Safari itp. z włączoną obsługą ActiveX, JavaScript i Cookies,
    • Aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail);
  1. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną
  2. W celu korzystania ze sklepu internetowego Klient powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego, z dostępem do Internetu.
  3. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Sprzedawca zastrzega sobie możliwość ograniczenia świadczenia usług za pośrednictwem Sklepu internetowego do osób, które ukończyły wiek 18 lat. W takim przypadku potencjalni Klienci zostaną o powyższym powiadomieni.

III. Zasady korzystania ze sklepu internetowego

Zamówienia:

  1. Klient może złożyć zamówienie po zarejestrowaniu poprzez swoje konto jak również nie posiadając konta. W obu przypadkach do złożenia zamówienia niezbędne jest wypełnienie formularza zamówienia.
  2. Podane na stronie ceny są cenami w polskich złotych i zawierają obowiązujący podatek VAT.
  3. W podsumowaniu zamówienia widnieje informacja o łącznej cenie przedmiotu zamówienia oraz o kosztach dostawy. O wszelkich kosztach Klient jest informowany w trakcie wypełniania formularza zamówienia. W procesie zamówienia nie powstaje żaden ukryty koszt.
  4. Przed złożeniem zamówienia Klient powinien zapoznać się z treścią regulaminu i go zaakceptować. Akceptacja regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna do poprawnego złożenia zamówienia.
  5. Zaakceptowanie wypełnionego formularza zamówienia poprzez kliknięcie hasła „Kupuję z obowiązkiem zapłaty i odbioru” jest jednoznaczne z zawarciem przez Kupującego umowy sprzedaży.
  6. Po dokonaniu zamówienia Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Klienta o przyjęciu zamówienia do realizacji. Potwierdzenie nastąpi poprzez przesłanie Klientowi wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej który został wpisany przez Klienta do formularza podczas składania zamówienia.
  7. W przypadku braku potwierdzenia ze strony sklepu w ciągu dwóch dni roboczych, prosimy o kontakt mailowy hello@beautystrefa.pl.
  8. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację złożonego zamówienia, o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić
  9. Zamówienie zostaje zapisane w systemie sklepu internetowego jako dowód zawarcia umowy.

IV. Prawa i obowiązki klienta w ramach korzystania ze sklepu beautystrefa.pl

  1. Sprzedający może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Sklepu Internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient:
      A. Podał w trakcie rejestracji w sklepie internetowym dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich;
      B. Dopuścił się za pośrednictwem sklepu internetowego naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych klientów sklepu internetowego;
      C. Dopuści się innych zachowań, które zostaną uznane przez Beauty Strefa za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię Sklepu.
  2. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach Witryny usługami, Sklep internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
  3. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
      A. Korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
      B. Niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
      C. Korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
      D. Niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
      E. Korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla Sklepu,
      F. Korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
  4. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.

V. Dostawa

  1. Dostawa Towarów jest możliwa na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej. Odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania zamówienia i wynosi 4,99 zł.
  2. Termin realizacji dostawy wynosi 5 – 10 dni roboczych od nadania przesyłki i liczy się od dnia zaksięgowania przez sklep płatności.
  3. Sklep zastrzega, iż na należność czeka przez okres 14 dni od daty złożenia zamówienia. Jeżeli kwota w/w terminie nie wpłynie na konto bankowe podane w Regulaminie, towary nie zostaną wysłane a umowę uważa się za niezawartą.
  4. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

VI. Ceny i metody płatności

  1. Prezentowany katalog towarów oraz zamieszczone na stronach sklepu ceny są jedynie zaproszeniem do składania ofert (zawarcia umowy) w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego i nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego, mają jedynie charakter informacyjny.
  2. Wszystkie ceny podane w Sklepie Internetowym Beauty Strefa są cenami wyrażonymi w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia.
  3. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A.

VII. Prawo odstąpienia od umowy

Informacje o prawie do odstąpienia od umowy / zwrotu  znajdziesz tutaInformujemy, że Sklep nie odbiera przesyłek wysłanych do paczkomatu ani przesyłek płatnych przy odbiorze.

  1. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni.
  2. Sklep internetowy nie zwraca kosztów poniesionych przez kupującego przy odesłaniu towaru w celu zwrotu.
  3. Proces zwrotu trwa do 14 dni od otrzymania paczki przez Beauty Strefa.
  4. Zwracany towar należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać kompletny w stanie nie naruszonym na adres sklepu: Dariusz Popiel Kanpo, ul. Landaua 34, 30-698 Kraków, wraz z  dołączonym formularzem zwrotu, które jest do pobrania na stronie.
  5. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
  6. Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko.
  7. Konsument nie ponosi kosztów dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli nie wyraził zgody na spełnienie świadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy lub nie został poinformowany o utracie przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy w chwili udzielania takiej zgody lub przedsiębiorca nie dostarczył potwierdzenia zgodnie z art. 15 ust. 1 i art. 21 ust. 1. Prawa konsumenckiego.
  8. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy a będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  9. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, a jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów zgodnie z art 33 Prawa konsumenckiego.
  10. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  11. Sprzedający może odmówić prawa do zwrotu, gdy:

    a) produkt, który kupujesz spełnia jedno z poniższych kryteriów (zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta – art. 38) 

    1. produkty z krótkim terminem przydatności do użycia lub takie, które szybko się psują – na przykład: twaróg, świeże warzywa, rośliny doniczkowe
    2. nagrania dźwiękowe, wizualne, programy komputerowe, które dostaniesz w zapieczętowanym opakowaniu i je otworzysz – na przykład: zdejmiesz folię ochronną z fabrycznie nowej gry lub płyty z muzyką czy filmem
    3. dzienniki, periodyki lub czasopisma (z wyjątkiem umów o prenumeratę)
    4. usługi lub przedmioty, których cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad czym przedsiębiorca nie ma kontroli, a które mogą wystąpić przed upływem terminu na odstąpienie od umowy – na przykład produkty inwestycyjne, takie jak: sztabki złota, złote monety kolekcjonerskie, srebro, platyna
    5. rzeczy wyprodukowane na Twoje indywidualne zamówienie, według Twoich wytycznych – na przykład wizytówka z przesłanymi przez Ciebie danymi firmy
    6. rzeczy, których po otwarciu nie możesz zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub higienę – na przykład: bielizna osobista, test ciążowy, końcówki do szczoteczki elektrycznej, soczewki kontaktowe, maseczki
    7. treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli świadczenie rozpoczęło się za Twoją wyraźną zgodą przed upływem terminu na odstąpienie od umowy i po tym, jak przedsiębiorca poinformuje Cię o utracie prawa odstąpienia od umowy – na przykład pobranie ebooka, kodu do gry
    8. rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na ich charakter, trwale połączysz z innymi rzeczami – na przykład: olej samochodowy, który wlejesz do auta
    9. produkty lecznicze w rozumienia prawa farmaceutycznego, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego i wyroby medyczne wydane z apteki – na przykład: leki OTC (bez recepty), leki dla zwierząt.

VIII. Zamówienia indywidualne

  1. Zamówienia na podstawie indywidualnych wzorów klienta (przesłanych plików graficznych) wykonywane są zgodnie z podanymi terminami realizacji.
  2. Termin realizacji liczy się od zaakceptowania wzoru przez klienta (materiały drukowane), lub przesłania kompletnego wzoru przez klienta, pod warunkiem opłacenia zamówienia.
  3. Klient oświadcza, że dysponuje odpowiednimi prawami do przesyłanych i wykonywanych na jego zamówienie wzorów.
  4. Sklep internetowy ma prawdo odmówić wykonania wzoru w przypadku podejrzenia naruszenia praw autorskich, przesłania treści o charakterze rasistowskim, propagujące nienawiść itp.
  5. Klient jest zobowiązany do przesłania plików zgodnie z wymaganą specyfikacją (o wystarczającej rozdzielczości), w przypadku kiedy plik nie spełnia norm, można przesłać inny plik.

IX. Reklamacje dotyczące towarów

  1. Beauty Strefa jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem w rozumieniu art. 22(1) Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556(1)-556(3) i kolejnych Kodeksu Cywilnego.
  2. Reklamacje wadliwych produktów można składać w ciągu dwóch lat od daty zakupu.
  3. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu braku dostępności), Beauty Strefa zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
  4. Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni, skontaktujemy się z Klientem i powiadomimy o decyzji.
  5. Koszty wysyłki naprawionego bądź wymienionego towaru ponosi Sklep.
  6. Reklamowany towar wraz z formularzem reklamacyjnym należy kierować na adres: Dariusz Popiel Kanpo, ul. Landaua 34, 30698 Kraków
    Tel.  +48 793 449 474
  1. Beauty Strefa zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. Nierozpatrzenie reklamacji w powyższym terminie oznacza uznanie jej za uzasadnioną.

X. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

  1. Beauty Strefa podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
  2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Sklep o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
  3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: Dariusz Popiel Kanpo, ul. Landaua 34, 30-698 Kraków

Lub drogą elektroniczną: hello@beautystrefa.pl

  1. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
  2. Beauty Strefa zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. Nierozpatrzenie reklamacji w powyższym terminie oznacza uznanie jej za uzasadnioną.

XI. Rozstrzyganie sporów i postanowienia końcowe

  1. Klient, który jest Konsumentem, może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
  2. W przypadku braku zainteresowania ze strony Konsumenta możliwością skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów, rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Beauty Strefa a Konsumentem, zostanie poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
  3. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sklepem a Klientem, który nie jest Konsumentem, zostanie poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Beauty Strefa.
  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

XII. Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Dariusz Popiel Kanpo, ul. Landaua 34, 30-698 Kraków prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Dariusz Popiel Kanpo, ul. Landaua 34, 30-698 Kraków NIP 6311692210, posługujący się adresem email: hello@beautystrefa.pl.
  2. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak ich podania może utrudnić lub uniemożliwić zawarcie umowy sprzedaży, będącą podstawą do nabycia towarów ze sklepu internetowego pod adresem www.beautystrefa.pl .
  3. Wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie jego danych osobowych następuje podczas rejestracji związanej z zakupem towarów.

4. Pana/Pani dane będą przetwarzane wyłącznie w celu:

  1. a) Założenia konta użytkownika i umożliwienia korzystania z funkcjonalności sklepu internetowego w związku z udzieloną zgodą na przetwarzanie danych osobowych oraz ze względu na zawartą umowę (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a oraz b RODO). Dane osobowe będą przechowywane przez okres maksymalnie przez okres 6 miesięcy od momentu usunięcia konta użytkownika lub wycofania udzielonej zgody.
  2. b) Realizacji złożonych za pośrednictwem sklepu internetowego zamówień w związku z zawarciem umowy oraz jej wykonania (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b oraz c RODO i przepisów ustawy Kodeks Cywilny oraz ustawy o podatku od towarów i usług), dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 5 lat od końca roku finansowego, w którym doszło do zakończenia umowy.
  3. c) Archiwalnych (dowodowych) na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, który jest prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez Administratora (na podstawie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji tego celu.
  4. Pana/Pani dane osobowe mogą być przekazywane odbiorcom danych wykonującym usługi na rzecz Sprzedawcy, podmiotom, którym Sprzedawca powierzył do przetwarzania dane osobowe na podstawie umów oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
  5. Posiada Pan/Pani prawo żądania od Administratora dostępu do danych, które Pana/Pani dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Posiada Pan/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych;
  6. Posiada Pan/Pani uprawnienie do cofnięcia zgody udzielonej na przetwarzanie danych (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem).
  7. Posiada Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego do spraw ochrony danych osobowych.
  8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak ich podania może utrudnić lub uniemożliwić realizację złożonych zamówień.
  9. Pana/Pani dane osobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
  10. Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych wykorzystywanych w celu realizacji zamówień przez sklep zostały opisane w Polityce prywatności, która znajduje TUTAJ

XIII. Zmiana regulaminu

Zmiana może nastąpić jedynie z przyczyn prawnych lub organizacyjnych. Informacja o zmianie Regulaminu będzie zamieszczona przez okres co najmniej 14 dni kalendarzowych na stronie sklepu internetowego beautystrefa.pl. Klienci będą powiadomieni o zmianie Regulaminu przez przesłanie na adres poczty elektronicznej (adres e-mail), podany w formularzu rejestracji, informacji o zmianie Regulaminu. Przesłanie Klientom informacji o zmianie Regulaminu nastąpi nie później niż na 14 dni kalendarzowych przed wejściem w życie zmiany. Zmiany Regulaminu będą obowiązywać od terminu podanego w informacji o jego zmianie, nie wcześniej jednak niż po upływie 14 dni kalendarzowych od poinformowania o zmianie. Zmieniony Regulamin będzie wiążący dla Klienta, który zarejestrował Konto Klienta w Sklepie internetowym. Klient, który nie zaakceptuje zmian Regulaminu powinien oświadczyć Sprzedawcy – w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania informacji o zmianie Regulaminu – o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem, że usługi rozpoczęte przed wejściem w życie zmian są prowadzone na zasadach dotychczasowych.

XIV. Wzór pouczenia o odstąpieniu od umowy

Prawo do odstąpienia od umowy

  1. Ma Pan/Pani prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Okres na odstąpienie od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym odebrał Pan/Pani fizycznie towary lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w fizyczne posiadanie towarów.
  3. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, należy poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
  4. Może Pan/Pani skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
  5. Aby zachować termin odstąpienia od umowy, należy wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego Panu/Pani prawa do odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  6. Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy otrzyma Pan/Pani wszystkie poniesione płatności, w tym koszty dostarczenia zamówienia (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy standardowy sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), bez zbędnej zwłoki, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o Państwa decyzji o wykonaniu prawa do odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w początkowej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzili się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

  1. Sprzedawca jest uprawniony do wstrzymania się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towarów lub do czasu dostarczenia dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi najwcześniej.
  2. Zwracane towary należy odesłać lub przekazać bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż  w  terminie 14 dni od dnia, w którym poinformowano Sprzedawcę o swoim odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo towary przed upływem terminu 14 dni

 

Formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy pod adres: Dariusz Popiel Kanpo ul.  Landaua 34, 30-698 Kraków, z dopiskiem „Zwrot”